home About Links Kpop ASK.FM INSTAGRAM TUMBLR TWITTER YOUTUBE FOLLOW ME


안녕하세요~

My name is Sandra, but you can call me Soyeon. And one of my "internet/social media names" is Yoosanchu. I live in a small place in Finland (but my first language is Swedish cuz I'm awesome). I'm studying in the third year of fashion/clothing design. In the future I hope I'll move to a bigger city. My blog is partly about my daily life as a 19 year old, but since I find that too boring, I mostly write about fashion, kpop, cute and creative things and everything that inspires me. My style and inspiration comes mostly from East Asia. As you see, I'm very interested in South Korea and Japan's fashion and culture, and their popculture such as kpop, k-dramas and anime.
I hope you'll enjoy my blog!

CONTACT: sanolieb@gmail.com


Search this blog


Translate


Blog archive



Latest posts


Categories



Latest on Instagram


@bubblechutea

Ads


View StyleWe

View Sammydress

View Zaful

Credits

Template 99% by AtinTory
Editor: Sandra
.:~I want to be your only ace~:.

Idag efter jobbet såg jag att de hade nån sorts loppis mitt på torget i stan, och nyfiken som jag var så gick jag dit och kollade, även fast det var massor med folk där och det kändes som att alla deras ögon bara stirrade in i min själ.

Det var ganska tur att jag for dit ändå, för jag hittade två billiga plagg som jag köpte. En fluffig väst, som jag endast kommer använda på hösten/våren/vintern för den är allt för varm på sommaren men den var så gosig så jag bara måste ha den. View Full Size ImageView Full Size ImageView Full Size Image Och så hittade jag en spets-chiffong kjol som jag blev förälskad i. image





Dessutom så hämtade jag ut ett paket på posten som innehöll en kjol som jag beställt från dog-dog.coimage Min favorit modell på kjolar nu just är veckade kjolar. Jag tror dock det vore dags att jag slutade fylla på min kjol-samling eftersom jag har jättemånga redan... View Full Size Image



image

Labels:

6/29/2015 07:17:00 PM


Newer Posts
Older Posts