home About Links Kpop ASK.FM INSTAGRAM TUMBLR TWITTER YOUTUBE FOLLOW ME


안녕하세요~

My name is Sandra, but you can call me Soyeon. And one of my "internet/social media names" is Yoosanchu. I live in a small place in Finland (but my first language is Swedish cuz I'm awesome). I'm studying in the third year of fashion/clothing design. In the future I hope I'll move to a bigger city. My blog is partly about my daily life as a 19 year old, but since I find that too boring, I mostly write about fashion, kpop, cute and creative things and everything that inspires me. My style and inspiration comes mostly from East Asia. As you see, I'm very interested in South Korea and Japan's fashion and culture, and their popculture such as kpop, k-dramas and anime.
I hope you'll enjoy my blog!

CONTACT: sanolieb@gmail.com


Search this blog


Translate


Blog archive



Latest posts


Categories



Latest on Instagram


@bubblechutea

Ads


View StyleWe

View Sammydress

View Zaful

Credits

Template 99% by AtinTory
Editor: Sandra
.:~iPhone struggle~:.

Det är länge sen jag skaffat några nya iPhone skal. Men jag har beställt en del nya från ebayimage Ett har dock inte kommit ännu... Det är med My Melody på och jättesöt. Hoppas det kommer snart~ image

Det rosa glass skalet hade jag i misstag först råka beställa till iPhone 5/5S. Fast jag beställde ett nytt lika till 4an. Jag brukar alltid kolla noga före jag beställer något men ända failade jag.



Jag har en dålig nyhet, låsknappen på min telefon har slutat funka, först var den jätte trög, så jag måste trycka SKIThårt för att den skulle funka. Det hände för typ lite efter skolan började. Orkar inte försöka fixa den för jag vet inte vad eller hur jag ska göra. image Nu funkar den inte alls.. fuck.

Jag googlade lite och hittade en sak som heter Assistive Touch. Det dyker upp en grå liten cirkel på skärmen och från den kan man använda olika saker som t.ex låsa skärmen, ta screenshots, ändra volym, hemknappen etc. Alltså "perfekt" om en knapp inte funkar. Fick en liten lättnad där, men jag är ändå skitarg över att låsknappen inte funkar. Fuck it. Får se hur länge jag klarar mig så här. image Nåja jag har ju klarat mig nästan i en månad. Antingen köper jag en ny telefon nån gång snart...eller så kommer ett mirakel och fixar den!



Labels:

9/06/2014 04:35:00 PM


Newer Posts
Older Posts