home About Links Kpop ASK.FM INSTAGRAM TUMBLR TWITTER YOUTUBE FOLLOW ME


안녕하세요~

My name is Sandra, but you can call me Soyeon. And one of my "internet/social media names" is Yoosanchu. I live in a small place in Finland (but my first language is Swedish cuz I'm awesome). I'm studying in the third year of fashion/clothing design. In the future I hope I'll move to a bigger city. My blog is partly about my daily life as a 19 year old, but since I find that too boring, I mostly write about fashion, kpop, cute and creative things and everything that inspires me. My style and inspiration comes mostly from East Asia. As you see, I'm very interested in South Korea and Japan's fashion and culture, and their popculture such as kpop, k-dramas and anime.
I hope you'll enjoy my blog!

CONTACT: sanolieb@gmail.com


Search this blog


Translate


Blog archive



Latest posts


Categories



Latest on Instagram


@bubblechutea

Ads


View StyleWe

View Sammydress

View Zaful

Credits

Template 99% by AtinTory
Editor: Sandra
Pimpad penal

En tråkig gammal penal är lätt att göra om till en jättesöt och gullig penal! Gör som jag, lägg lite saker som hänger eller varför inte några små söta rosetter lite här och där. ^^
Jag har gjort om min penal jag hade förra året i skolan (den är inte så gammal då) så nu kommer jag ta den igen fast lite mer uppiffad denna gång. Ska kanske lägga lite mera på den sen om jag hittar nåt men det här är hur den ser ut nu.
Man kan ju ändra vilka saker som helst. Det måste ju inte vara en penal...

Före och efter bilder:
Före...
... efter!

Labels:

1/31/2011 07:32:00 PM


Newer Posts
Older Posts