home About Links Kpop ASK.FM INSTAGRAM TUMBLR TWITTER YOUTUBE FOLLOW ME


안녕하세요~

My name is Sandra, but you can call me Soyeon. And one of my "internet/social media names" is Yoosanchu. I live in a small place in Finland (but my first language is Swedish cuz I'm awesome). I'm studying in the third year of fashion/clothing design. In the future I hope I'll move to a bigger city. My blog is partly about my daily life as a 19 year old, but since I find that too boring, I mostly write about fashion, kpop, cute and creative things and everything that inspires me. My style and inspiration comes mostly from East Asia. As you see, I'm very interested in South Korea and Japan's fashion and culture, and their popculture such as kpop, k-dramas and anime.
I hope you'll enjoy my blog!

CONTACT: sanolieb@gmail.com


Search this blog


Translate


Blog archive



Latest posts


Categories



Latest on Instagram


@bubblechutea

Ads


View StyleWe

View Sammydress

View Zaful

Credits

Template 99% by AtinTory
Editor: Sandra
Braids..

Jag har alltid velat kunna göra en fiskbensfläta. De ser mycket finare ut än vanliga flätor. Så jag har försökt klura ut hur man gör men aldrig kommit på. Då tanken äntligen föll att jag kunde leta på You Tube!
Och visst är det roligt att göra nya frisyrer? Testa något nytt man aldrig gjort förr. Jag skulle också vilja lära mig göra en hårrosett, som Lady Gaga ni vet. ^^

Så jag hittade en bra video och gjorde äntligen såna flätor. Det var egentligen ganska lätt då man hade lärt sig. Ja så här blev de (jag gjorde två):

 Inte så bra kanske, jag vet men det är ju ändå de första.
Här nere är videon där jag lärde mig göra fiskbensflätor. Hon som visar talar japanska men det gör inget. och hon visar mycket mera frisyrer i andra videor.
1/03/2011 04:08:00 PM


Newer Posts
Older Posts